Τίτλοι τέλους μπήκαν και επίσημα στη συνεργασία του Ολυμπιακού με τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη, με την ερυθρόλευκη ΠΑΕ να ανακοινώνει τη λύση της κοινής τους πορείας και να εκφράζει τις ευχαριστίες της προς τον Έλληνα τερματοφύλακα.
Με κάθε επισημότητα ολοκληρώθηκε η παρουσία του Αλέξανδρου Πασχαλάκη στον Ολυμπιακό. Οι Πειραιώτες ανακοίνωσαν το τέλος της συνεργασίας τους με τον 36χρονο γκολκίπερ, αποχαιρετώντας τον με μια σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα», ήταν το μήνυμα της ερυθρόλευκης ΠΑΕ, η οποία εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της για τα όσα προσέφερε στην ομάδα.
Ο έμπειρος τερματοφύλακας είχε μετακομίσει στο λιμάνι το 2022 ως ελεύθερος, μετά τη θητεία του στον ΠΑΟΚ. Στα τέσσερα χρόνια της παρουσίας του, υπερασπίστηκε την εστία του Ολυμπιακού σε 78 αναμετρήσεις σε όλες τις διοργανώσεις, καταφέρνοντας να διατηρήσει το μηδέν στην άμυνα σε 34 από αυτές.
Κατά τη διάρκεια της άκρως επιτυχημένης πορείας του με τον σύλλογο, πανηγύρισε σπουδαίες επιτυχίες. Highlight της θητείας του ήταν η ιστορική κατάκτηση του Conference League, το Πρωτάθλημα και το Κύπελλο Ελλάδας το 2025, ενώ η συλλογή του ολοκληρώθηκε με το Super Cup τον περασμένο Ιανουάριο.